Banned because your admin is bad

Erstellt: 26.01.2018, 21:30 #1
Was just banned by your admin because he doesnt like dieing and is really bad at the game and can not handle it when players are better then him.

This is clear admin abuse - please review your admins and their permissions

img

Please unban me.
  • UP
Erstellt: 27.01.2018, 10:55 #2
First you got kicked because you were camping, then you probably came back raging and insulting and you got a TB. It's only 24h last, so you'll be able to play tonight again
  • UP
Erstellt: 27.01.2018, 14:57 #3
Not at all, i was running about, if they dont like being killed they should play a different type of game.
  • UP
Erstellt: 27.01.2018, 20:10 #4
You got kicked 8 times for camping in total. Maybe it's time to question yourself first.
img
img img img img img img

• UP
ClanStreams
  • Maddion
ShoutBox
  • ProXicT: Nadorix, do you practise being this stupid?
  • DerMaddin: Wenn ein Briefkastenschlitz zu ist, wie willst du ihn mit einer Blockade daran hindern, deine Briefe zu blockieren?
  • Nadorix: Verstehen tu ich dennoch mehr als ihr alle zusammen, das das blocken des ping packets auch tadellos funktioniert hat. Rip
  • Nadorix: Hast halt genauso wenig Ahnung wie er, der lappen denkt seit Monaten ich downloade alles was es Public nicht mal gibt das es zu 99% verboten ist in irgendeinem hacking forum gamebreak zu releasen.
  • DerMaddin: Ich merke jetzt tatsächlich, dass du scheinbar doch nicht so viel verstehst, wie du vorgibst. ProXciT hat dahingehend wohl recht. Ich bin schon etwas enttäuscht.
  • Nadorix: In dem man einfach das packet blockiert welches deinem Client verbietet auf den jeweiligen Server zu connecten.
Who'sOnline
Visitor counter
Today:
120 | 0
Yesterday:
253 | 0
30 Days:
6775 | 0
Year:
92347 | 15376
Total:
457121 | 288669