troll ban???

Erstellt: 16.01.2019, 13:02 #1
Hello,

I just got banned from the promod SD1 server, gid: d90f8e3f (and automaticlly from all promods 2 and 3)
by an admin called KRWLNG for Multihack, I can't belive what just happened, I only logged in played for about 2-3 minutes and bang I'm banned for that reason, never hacked in my life and playing the game since 08'. Also, I am a member for the former GuM clan (Grand United Military) we had dosen cod4 servers hosted in EU and US.

Admins, please deliver some evidence or demo when u banned me, this is nonsense...
  • UP
Erstellt: 16.01.2019, 20:18 #2
It was an accident. Meant to ban another player, sorry. You're unbanned already.
img
img img img img img img

• UP
ClanStreams
  • Maddion
ShoutBox
  • ProXicT: Nadorix, do you practise being this stupid?
  • DerMaddin: Wenn ein Briefkastenschlitz zu ist, wie willst du ihn mit einer Blockade daran hindern, deine Briefe zu blockieren?
  • Nadorix: Verstehen tu ich dennoch mehr als ihr alle zusammen, das das blocken des ping packets auch tadellos funktioniert hat. Rip
  • Nadorix: Hast halt genauso wenig Ahnung wie er, der lappen denkt seit Monaten ich downloade alles was es Public nicht mal gibt das es zu 99% verboten ist in irgendeinem hacking forum gamebreak zu releasen.
  • DerMaddin: Ich merke jetzt tatsächlich, dass du scheinbar doch nicht so viel verstehst, wie du vorgibst. ProXciT hat dahingehend wohl recht. Ich bin schon etwas enttäuscht.
  • Nadorix: In dem man einfach das packet blockiert welches deinem Client verbietet auf den jeweiligen Server zu connecten.
Who'sOnline
Visitor counter
Today:
120 | 0
Yesterday:
253 | 0
30 Days:
6775 | 0
Year:
92347 | 15376
Total:
457121 | 288669